piernikowość

Będę haftować! No ale nie, że wczoraj miałam upojną w % noc, tudzież jakąś niestrawność. Nic z tych rzeczy. Będę haftować krzy-ży-ko-wo. A to dzięki mojej przyjaciółce, która znalazła idealną dla mnie zabawę. Zmotywowałam się do wyciągnięcia kanwy i zapomnianych już mulinek no i wybieram się w sobotę na małe pasmanteryjne zakupy (no bo dlaczego niby to nie kupić sobie na przykład tamborka, albo jakiejś chociażby jednej mulinki?!). Będę działać. Może nie od jutra, ale w weekend dam czadu. Obiecuję ... sobie :) 

źródło
Zasady zabawy proste jak drut - ilość ludzików dowolna, kolorystyka także i termin wykonania odległy, bo aż grudniowy. Jedyne co zostało konkretnie określone, to liczba zdjęć przedstawiających: (1) materiały ze wzorem, (2) tok pracy i (3) efekt końcowy.
Nic, tylko brać się do pracy :)

Komentarze

  1. Zamawiam jednego :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. aha! to ja - Biedronka pstra13/10/12

    Hmn... fajnie by wyglądały na swiątecznej chuince. I jakie bezpieczne dla dzieci. Ja też zamawiam - 10 sztuk wystarczy :) ale jak będzie więcej to też wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niczego nie obiecuję, bo nie zrobiłam jeszcze ani jednego :) Zamówienia biorę oczywiście pod uwagę. Zobaczymy tylko, w jakim tempie będą posuwały się prace. Ale jeśli ma ich być już co najmniej 11 - to muszę od razu nastawić się na masową skalę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. elmo też chce:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty