niech Zlot będzie z Tobą

Czekałam na niego cały rok. W zeszłym dopiero wkraczałam w ten zakręcony papierem świat i akurat jak już wkroczyłam-było po zlocie. Nie udało mi się niestety przygotować żadnej pracy na licznie zaplanowane przez wystawców konkursy. Pojechałam też zupełnie anonimowo-bez identyfikatora. Nad morzem nie miałam zbytniej możliwości poszaleć w przydaśkach. Jedynie co, to oSMASHowałam nasz wakacyjny wypad. Ale wracając do Zlotu ... Pieniądze zebrane w skarbonce specjalnie na ten cel, wydałam co do grosza :) Wróciłam z nową dawką papierów, stempli, ćwieków i taśm washi! Poza zakupami, pod okiem Brises, wykonałam te oto dwie karteczki
Przy drugiej, standardowo już u mnie, wena i zapał nieco osłabły, ale mam nadzieję, że nie widać tego po kartce :) Wrażenia z warsztatów bardzo pozytywne. Dużo rad, wskazówek, niezbyt duża grupa, zainteresowana uczestnikami prowadząca no i miłe współwarsztatowiczki :) Czegóż chcieć więcej?!
Planowo miałam też wziąć udział w przyklejtowych warsztatach, no ale (wstyd się przyznać) ... zrezygnowałam. Z jednej strony żałuję, bo bardzo chciałam poscrapować z Uliettą. Nie dość, że ta dziewczyna robi świetne prace i ma głowę pełną pomysłów, to można powiedzieć, że poniekąd znamy się osobiście. Jednak jak się okazało w praniu-moja decyzja była słuszna. Nie wyrobiłabym się ze wszystkim. Latałabym z językiem na brodzie żeby zdążyć na autobus powrotny. Przyznam, że pobudka po 3ciej nad ranem zrobiła swoje. Po południu byłam już zwyczajnie zmęczona ... nie wiem, stara się chyba robię :P

Komentarze

  1. Szkoda, że ja nie mogłam być w tym roku na zlocie, może bysmy się spotkały ponownie bo miło nam się znajomośc na warsztatach rozpoczęła.Cudna ta jartka ślubna:) złaszcza połączenie turkusu i fioletu bardzo mi się podoba bo w moim guście;) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie szkoda,ale może uda się spotkać za rok?! :)

      Usuń
  2. obydwie są piękne, zazdroszczę warsztatowania a pieniądze na zlocie zawsze wychodzą same z kieszeni :P nie wiem dlaczego ^^ no dobra chyba wiem, za dużo tam tych cudowności :P pierwsza kartka jest po prostu zjawiskowa :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warsztatowanie fajna sprawa :) polecam! a na zlocie to razem z pieniędzmi głowę się traci :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty