Kartka zgadywanka

W czerwcu mój znajomy obchodzi urodziny. W prezencie otrzymał od nas kartę podarunkową. Nie mogłam sobie oczywiście odmówić przyjemności stworzenia czegoś, w czym można było tą kartę podarować. Powstała więc kartka z kieszonką w środku. 
W związku z tym, że impreza urodzinowa już od jakiegoś czasu organizowana jest w tym samym miejscu - w pewnej podlaskiej wsi, poświęciłam jej nazwie większą część kartki. Zgadniecie jak się nazywa ta wioska? :)
Wykorzystałam papiery z dwóch różnych kolekcji Piątku Trzynastego
 
 Pozdrawiam!
Sllonecznik

Komentarze

  1. Fantastyczna, pomysłowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już Ci mówiłam, że świetna? Taka inna :D Ale powiem i tu :)) No i nazwa wsi świetna. tylko gdzie ta kieszonka??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj no, kieszonka była w środku ... nie zrobiłam fotki :/ nadmienię tylko, że była kieszonką również z wyglądu - wycięłam ją z papieru "100% słońca" -tam jest kawałek jeansowej kieszeni :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty