Diabelski Młyn

Dziś w Diabelskim Młynie wyzwanie nieco inne niż dotychczas, bowiem bohaterkami wyzwania jesteśmy my - projektantki Diabelskiego Młyna! Na blogu znajdziecie nie tylko prace inspirowane naszym blogowym, diabelskim banerkiem, ale także krótki wywiad z nami :) Zapraszam serdecznie o tu -- klik! Ja na tą okazję przygotowałam wpis ze zdjęciem, na którym oczywiście widnieje diabelski młyn :D


Przyznam, że wpis poza zachowaniem wspomnienia z nadmorskiego lunaparku, niesie też przesłanie dotyczące Diabelskiego bloga. Bycie w DT Diabelskiego Młyna jest przecież dla mnie ogromną scrapową przygodą i musiałam choć delikatnie odnieść się do tego we wpisie :)


Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :)
Asia/Sllonecznik

ps. wiecie, że Feblikowi stuknęły wczoraj 4 lata?! :D

Komentarze

  1. No to dlaczego cicho sza??? Jakaś impreza? Szampan??
    Bejbe, dalszego rozkwitu scrapowego! Jestem Twoją wierną fanką, wszystko mi się podoba i chcę więcej!
    Piękna rocznica...ja to nie wiem, czy tyle wytrwam.

    Buziaki ściskaki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty