Z życia plannera

Witajcie!
Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad zmianą nazwy w profilu blogowym. "Sllonecznik" bywał bowiem czasem kłopotliwy. Poza tym, gdy zakładałam profil nie spodziewałam się, że będę kiedykolwiek utożsamiana z tym nickiem. Ot, założyłam bloga, ale kto tu będzie zaglądał?! ;)
Zaczęłam się jednak gdzieniegdzie pojawiać i jakoś mi ten Sllonecznik zaczął przeszkadzać .... Podjęłam więc decyzję, że od dziś będę po prostu Joanną :) Nie wiem na jak długo. Może wrócę do Sllonecznika już jutro?! Zobaczymy. Wyjdzie w praniu. Ot, taka mała zmiana na początek tygodnia ;)
Tymczasem przychodzę do Was z moim plannerem MAMBI- jeden wpis jest jeszcze z lipca, ale drugi jest mocno aktualny i jeszcze dość pusty, bo tydzień dopiero się zaczął ;)
Pozdrawiam!
Joanna

Komentarze

  1. Wolę Joanna, zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam życie Twojego planera ;)
    No i cześć Asia ;) a może lepiej Yo!anna! Hihihihi :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty