Craft Wawa 2017 - relacja

Witajcie w niedzielne popołudnie!
Chciałam się z Wami podzielić wspomnieniami z wczorajszego wypadu na Craft Wawę.
Już trzeci raz z rzędu uczestniczę w tym wydarzeniu i choć jeżdżę też na warszawski,
coroczny zlot w czerwcu- to jednak właśnie na Craft Wawie mam wieksze szczęście poznać nowe,
zakręcone na punkcie scrapbookingu osoby. I z tego miejsca serdecznie pozdrawiam
 Karolinę, Agnieszkę, Kasię, Agę, Edytę, Anię
i całą resztę, której udało mi się uścisnąć rękę.
Do kolejnego spotkania! :)

A teraz kilka fotek cykniętych podręcznym aparatem.
(Karola, Aga - poczęstowałam się fotkami ;)
Na początku były oczywiście zakupy i pierwsze spotkania
I obowiązkowo - warsztaty!
Tym razem pod okiem Agi Baraniak tworzyłam art-journalowy wpis,
któremu poświęcę oddzielny post -
pokażę Wam gotową pracę w całej okazałości i kilka zdjęć detali.
Na początku, w między czasie i tuż przed wyjściem na autobus były oczywiście zakupy! ;)
Kto nie był - niech żałuje i .... koniecznie wybierze się w następnym roku! :)
Pozdrawiam!
Joanna

Komentarze

  1. Ach..musiało być wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziekuje za spotkanie :) może uda się powtórzyć kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, moja kochana ekipa! Ale szkoda, że Was nie widziałam w tym roku, po raz pierwszy od chyba 3 lat nie byłam. Nic to, nadrobię jeszcze :) :)
    Czekam zatem na zdjęcia super journala, wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty