Lody!

Witajcie!
Od dziś rusza sprzedaż detaliczna najnowszej kolekcji "Summertime" Piątku Trzynastego.
Osobiście uważam, że to taki "must have" tego sezonu. Piękne kolory,
świetne wzory (także do wycinania), a do tego powróciły arkusze w bloczkach!
I przy dzisiejszej kartce wykorzystałam właśnie mały bloczek papierów.
Na tylnej okładce są elementy wielkością odpowiadające tym z dużych arkuszy.
I jako, że arkusz z lodami totalnie mnie w sobie rozkochał - powstała kartka z lodami :)

Dobrego tygodnia!
Joanna

Komentarze

  1. Lody, lody dla ochłody :) Świetna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Już nie mogłam się doczekać tej kolekcji, ale jeszcze trochę muszę się uzbroić w cierpliwość aż będzie dostępna u mnie stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniaaam, wyszło pysznie :) zdecydowanie najlepsza na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna na lato. Mega apetyczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mi narobiłaś smaka na domowe lody moooocno zmrożone ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty