Kartka z okienkiem - kurs

Witajcie!
Moją dzisiejszą inspiracją jest kartka urodzinowa. Jednak trochę inna niż zwykle.
Jest to bowiem kartka z okienkiem. Można nawet powiedzieć, że z widokiem .... na tort ;)

 Mam też dla Was krotką instrukcję wykonania takiego okna:
Wykorzystałam zestaw wykrojników, w którym ten sam kształt ma różne wielkości.
Wybrałam dwa wykrojniki - większy i mniejszy, różniące się zaledwie kilkoma milimetrami.
 
1. Mniejszym wykrojnikiem wycięłam kształt w bazie kartki.
2. Korzystając z dwóch wykrojników wycięłam ramkę. Dość wąską.
3. Większym wykrojnikiem wycięłam kształt w folii (wykorzystałam folię
z ofertówki) i przykleiłam ją od spodu do wyciętej poprzednio ramki.

4. Następnie przygotowałam wnętrze kartki, które w tym wypadku jest też widoczne z zewnątrz.
5. Złożoną kartkę przymocowałam taśmą, aby nie przesuwała się przy odbijaniu stempla.
6. Odbiłam stempel w wybranym miejscu.

7. Od wewnątrz nakleiłam wcześniej przygotowaną ramkę z folią.
8. Baza kartki z okienkiem gotowa. Na foli widoczne są zagięcia, które zasłoniłam liśćmi.
Celowo u góry dodałam więcej ozdób - kartka miała przecież nieść ze sobą urodzinowe życzenia.
Ich wypisywanie zaczęłam od samej góry i przyznam, że spokojnie mogłam się trochę rozpisać :)

Ciekawa jestem czy pokusicie się o zrobienie kartki z widokiem ;)
Jeśli tak - dajcie znać w komentarzach!
Pozdrawiam!
Joanna

Komentarze

  1. Świetny pomysł, bardzo ładna kartka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna kartka! Świetny kurs:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka! Uwielbiam to Twoje nagromadzenie szczegółowo powycinanych elementów! Cudo! :D A kursikiem kto wie, może i ja się zainspiruję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Słodka jak ten tort :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna pomysłowa kartka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca oraz świetny kurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, muszę spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty