Orzesznica

Witajcie!
Dziś mam dla Was kartkę, która jest moją drugą inspiracją na
Wykorzystałam tu stemple z najnowszej kolekcji, m.in. ten
z orzesznicą. Przyznam, że nie spotkałam się wcześniej z tym
małym stworzonkiem. A Wy?
Na mojej kartce możecie zobaczyć ją śpiącą w swoim gniazdku,
zwiniętą słodko w kłębek. Nie straszny jej ni śnieg, ni mróz ;)

 
Zapraszam Was do wzięcia udziału w wyzwaniu --->klik!
I jeszcze dobra wiadomość dla spóźnialskich i niezdecydowanych:
nabór do DT LZ został przedłużony!
Czas na zgłoszenie się do  Lesia Zgharda Inspiration Team
i Challenge Team macie do 23 listopada! -->klik!
Pozdrawiam!
Joanna

Komentarze

  1. Przefaj a kartka! Te stemple są takie unikatowe. Prześliczne do niebanalnych prac. Twoja kojarzy mi się z R"okiem w lesie", znasz? Polecam. Piękna kartonowa książka na cały rok! A orzesznicę znałam z innej bajki :) :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty