Kwieciście

Witajcie!
Policzyłam ostatnio wszystkie swoje LO, a konkretnie sprawdziłam ile razy częściej
jest na nich zdjęcie mojego synka aniżeli córeczki ;) Kilka prac mam do nadrobienia!
Na pierwszy ogień poszło zdjęcie "stópkowe". Baaaardzo je lubię! Synek oczywiście
ma podobne. Takie małe, bose, dziecięce stópki są moim zdaniem strasznie słodkie!
W pierwszej chwili chciałam sięgnąć po kolekcję Cute & Co. od Piątku Trzynastego.
Jednak jak przyłożyłam zdjęcie do tego kwiecistego papieru z kolekcji Hello
Beautiful - wydało mi się idealne. W mojej głowie zatlił się pomysł, żeby Ewa
wyglądała tu jak ten malutki kwiatek, który ma się niedługo pięknie rozwinąć. Dlatego
też to LO może wydawać się dość "zlane". Tło i kwiaty, które przykleiłam na
kosteczki dystansowe mało się od siebie odznaczają ... ale za to Ewa - ten nasz
kwiatuszek, pięknie się prezentuje w centrum tej kwiecistej łąki!
Kolekcję Hello Beautiful znajdziecie w sklepie Stonogi.pl


Niektóre elementy na pracy maznęłam złotą pastą woskową od Daily Art.
Zobaczcie jaki dała świetny efekt.

 
 Dobrego tygodnia Wam życzę!
Asia

Komentarze

  1. slicznie, bardzo mi sie podobaja kolory :)
    bede zagladac :) zaobserwowalam :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty