My fav place

Witajcie!
i scrapbokingowym kicie od Studio Forty. Dziś z kolei pokażę Wam co
przygotowałam z zestawu notesowego. Bo i taki znajdziecie w sklepie S40.
Kit, czyli właśnie zestaw składa się z odpowiednio dociętych papierów,
naklejek, tekturek, stempli i spinaczy. I jest straszne fajny! Ja zaplanowałam
sobie stworzenie notesu, który pomieści zdjęcia  z naszych rodzinnych
wypadów do miejscowości, w której mój mąż spędzał wakacje w dzieciństwie.
Bardzo lubimy tam jeździć choćby na parę godzin, także tych wypadów
w tym notesie będzie na pewno kilka. Póki co - mam okładkę, ale już kleję wnętrze.


Jak widzicie notes wcale nie musi dotyczyć jednego, konkretnego wyjazdu.
Nie muszą to być też wcale tropikalne wakacje, wystarczy zwykły rodzinny
wypad, który na pewno też jest wart zapamiętania. To przecież od Was
zależy co w takim travelersie zamkniecie. A taki kit w którym wszystko
do siebie pasuje - na pewno ułatwi pracę.
Pozdrawiam!
Asia

Komentarze

Popularne posty