Dzbanek z transferem - mini kurs

Witajcie!
Znalazłam kiedyś stary dzbanek w mocno pomarańczowym kolorze.
Przyznam, że długo czekał na swoją metamorfozę. Zaczęłam od
przemalowania go farbą akrylową na żółto. Brakowało mi jeszcze tylko jakiegoś
wzoru czy napisu. Pomyślałam więc o transferze. I choć nie do końca zrobiłam
go wedle instrukcji na opakowaniu medium - wszyło tak jak zaplanowałam.
Zaczęłam od wybrania motywu i wycięcia go z arkusza.
Później trzykrotnie pomalowałam dzbanek medium do transferów
w miejscach, w których planowałam nanieść wzór. Po dokładnym
wyschnięciu ostatniej warstwy, zmoczyłam przygotowane wcześniej
elementy do transferu i nakleiłam je na dzbanek.
Gdy papier wysechł - pod małym strumieniem wody, zaczęłam
delikatnie rolować papier z dzbanka. W niektórych miejscach
z papierem zszedł też wzór, ale dla mnie to nie przeszkadza.
Uważam, że taki efekt vintage jest nawet na plus.
 Po listę wykorzystanych materiałów zapraszam Was na
sklepowego bloga Stonogi.pl --->klik!
Pozdrawiam!
Asia

Komentarze

  1. O nieeeee. Przepiękny jest! To był doskonały pomysł by go pomalować na żółto! Jak już Ci się znudzi, możesz mi go sprezentować. No piękny!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty