środa, 21 grudnia 2016

Mandarynkowy szał!

Grudzień i mandarynki (tudzież pomarańcze) są nierozłączne, prawda?! 
Nie wspominałam chyba jeszcze o tym, że w tym roku prowadzę grudniownik. Zbieram więc wszystkie grudniowe uciechy na zdjęciach - mandarynkom przecież nie mogłam odpuścić! Zdjęcie trafiło oczywiście do grudniownika, ale też na instagram i fb. No i teraz dowiecie się dlaczego ja (JA!) zrobiłam mandarynkowe LO. Zaczęło się od Mru. To ona zapytała czy mogłabym jej użyczyć fotki do LO. Użyczyłam, a jakże! A, że mi samej przeszło przez myśl, że to w sumie fajne zdjęcie i nadawałaby się na większy format- pomyślałyśmy, żeby zorganizować małą, mandarynkową akcję - wkręciłam w nią dodatkowo Karolę i Magudę. Takim oto sposobem, moje zdjęcie trafiło na cztery różne LO!
 Powiem Wam, że moje LO to był istny szał! Po pierwsze dlatego, że ... zrobiłam LO! Oj rzadko mi się to zdarza. Poza tym, o tym że miałam je zrobić przypomniało mi się wczoraj przed południem. No nie mogłam odpuścić ... nie dość, że zorganizowałam akcję, to jeszcze specjalnie do tego LO ususzyłam trochę cytrusów ... a więc pomiędzy tworzeniem rosołu, gotowaniem/krojeniem kapusty i grzybów, zajmowaniem się moją niespełna trzylatką i walką z czasem, aby uwiecznić dzieło w świetle dziennym, powstało takie oto LO:
Posiłkowałam się Primową mapką, bo o własnej koncepcji w takich warunkach nie było nawet mowy ;)
LO leci więc na Primowe wyzwanie Build-A-Page sketch
i ze względu na to, że jest (jak na mnie) mocno mediowa na #49 wyzwanie do 13arts "Świąteczny czas".
Mandarynki w Święta są zawsze, a śnieg niekoniecznie ;)

A teraz najprzyjemniejsze - lecę zobaczyć co wyczarowały dziewczyny!
Zajrzyjcie do nich koniecznie i zostawcie ślad po sobie, komentarz to przecież taka miła sprawa!
Z Wycinanki stemple i bordery
Pozdrawiam!
Joanna

12 komentarzy:

  1. Kochana wyszło wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asia, ale mnie mega zaskoczyłaś! Kompletnie zaszalałaś mediowo i warstwowo! I te suszki! No mega! Normalnie aż mi trochę wstyd, że u mnie tak...normalnie i bez czadu :D dzięki za zabawę i zdjęcie! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe a tymi mandarynkami to aż pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie rewelacja !!! przepiękna klimatyczna praca, cudne kolory !!! no i świetna fotka
    (duży plus, że na mandarynkach nie ma naklejek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu wyszło wspaniale, cudnie, aromatycznie.... uwielbiam mandarynki więc już wogle wzdycham och i ach bo nie dość że LO piekny to zdjęcie niesamowite :) ....

    OdpowiedzUsuń
  6. Totalnie mnie zaskoczyłaś tym LOsem! Faktycznie mocno mediowy jak na Ciebie :) Ale strasznie mi się podoba :) Dobrze, że się nie poddałaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie dobrane kolory. Praca cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne i bardzo smakowite LO! Ale to wymyśliłaś! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale smakowita i piękna praca. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Klimatycznie! Przede wszystkim gratuluję tego zdjęcia! Fajnie podkreśliłaś owocowy temat suszonymi plasterkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Just love this layout!!! Thank you for joining us with our 13Arts challenge xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful page, I love the dried oranges, what a lovely touch, thanks for joining us at 13 arts!

    OdpowiedzUsuń