mała rzecz a cieszy, czyli robótka 2012

kogo cieszy? a to już zależy od tego, do kogo wyślemy kartkę.
ale od początku ......
Często na blogach trafiam na różnego rodzaju akcje charytatywne. Najbardziej znaną mi ostatnio jest akcja rękodzieło dla Marcinka, aczkolwiek nie pokusiłam się o próbę sprzedaży swoich prac na ten cel. Natomiast Robótka 2012 to inicjatywa, w której chętnie wezmę udział!
źródło
W skrócie - chodzi o to aby wysłać kilka ciepłych słów do jednego bądź też kilku mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Niegowie (więcej info -----> bebeluszek). Spośród 50 mieszkańców ja osobiście wybrałam dwie dziewczyny, których krótki opis najbardziej do mnie przemówił. Na ten cel zaadoptowałam kartki, które powstały na wspomnianych wcześniej mało owocnych warsztatach z cardmakingu. W kopertę włożę jeszcze małe co nieco, które myślę, że ucieszy obdarowane. Nic wielkiego, mały drobiazg, ot malusie nawiązanie do tego co lubią i czym się interesują. W pierwszym momencie gdy pomyślałam, że mogłabym włączyć się w tą akcję, byłam na tyle zadowolona, że zaczęłam się zastanawiać czy nie cieszę się za bardzo ;) Chociaż z drugiej strony ja ogólnie lubię obdarowywać, gościć i dopieszczać ... poza tym tak sobie myślę, że chyba nie ma ludzi, którzy działając charytatywnie, nie są z siebie choć ciupkę zadowoleni ...

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty