cała w bieli

Ostatnio miałam małą, poświąteczną, kartkową przerwę. Po pierwsze z tego względu, że za późno przypomniałam sobie o urodzinach wujka ... a biorąc pod uwagę fakt, że kartki do i ze Stanów idą ostatnio dobrze ponad miesiąc-poddałam się. Zajęłam się poza tym albumem, który w prezencie na swoje pierwsze urodziny otrzymała pewna słodka istotka :) Uwieczniłam go oczywiście na zdjęciach, ale jeszcze do nich nie zasiadłam. W związku z tym, że sezon na babcie i dziadków w pełni - zajęłam się kartkami.
Przy tej kartce zainspirowałam się w sumie wyzwaniem ogłoszonym na scrap.com.pl, ale że po drodze natrafiłam też na inne wyzwania, których tematem przewodnim był biały kolor - połączyłam wszystkie wytyczne i kartkę zgłaszam też na wyzwania do: Rapakivi, 13artspl, Blog-sklep-ewa (guzik, sznurek, motyl, dziurkacz), Scrapujące Polki.
Jak tylko zobaczyłam wyzwanie na scrap.com.pl, w którym trzeba wykorzystać materiały z tego sklepu, od razu pomyślałam o motylach. Tylko jak odbić stemple na białym papierze, białym tuszem?! Z pomocą przyszedł Perfect Pearls w jasnym pudrowym kolorze. Naniosłam go pędzlem na nastemplowany motyw i uzyskałam idealny do tej kartki odcień w kolorze ecru. A pod odpowiednim kątem motylki ponadto świetnie się mienią!
I żeby nie było, że tak zupełnie na biało - dla odmiany z kolorowym tłem :)
ps. W związku z tym, że uległam namowom szwagierki, na Febliku przez jakiś czas będzie widoczne logo konkursu Blog Roku ... a ja będę miała głowę wolną od pytań "a dlaczego się nie zgłosiłaś?!" :) Smsowe głosowanie rozpocznie się 24 stycznia o 15.00. Z tego co wyczytałam, z jednego telefonu można wysłać 1 smsa. Chętnych oczywiście zapraszam do oddawania głosów, będzie mi bardzo miło! W razie co - w bocznym pasku jest banerek, który poprowadzi Was w odpowiednie miejsce.

Komentarze

  1. Piękna kartka :) Super

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudna kartka :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu 13@rts.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka wspaniała, motylki są piękne.
    Serdecznie dziękuję za udział w wyzwaniu - krystynas DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczna! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na uwidocznienie białych motyli :) Dziękuję za udział w zabawie 13arts :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna!! i z motylkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale uskrzydlona! Pięknie!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts.
    Lakuna

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty