album ślubny

Tak w ramach małej przerwy między kartkami Bożonarodzeniowymi pokażę album, który wyszedł ostatnio spod moich rąk. To pierwszy w moim dorobku tego rodzaju album. Miał być elegancki i najlepiej w fioletowej tonacji - jak widać na załączonych zdjęciach -wszystko zgodnie z zamówieniem :)
Mamy dopiero (aż?!) połowę listopada, a ja już myślę o świętach! Poza wspomnianymi kartkami, do Bożego Narodzenia nastraja mnie już także myśl o pierwszym w życiu grudniowniku. Moja głowa jest już też pełna pomysłów na "wypełnienie" kalendarza adwentowego! Grudniownik (o ile nie uda się go wygrać w żadnym Candy) zrobię sama. Nie będzie to na pewno żadne "och, ach", ot zwykły album z kopert przystrojony w świąteczne akcenty, ale mam nadzieję, że będzie idealny do zachowania tych wszystkich fajnych chwil, które już niedługo przed nami. Ciekawe czy oprócz mnie, jest już też ktoś z głową w świątecznych chmurach?! :)

Komentarze

Popularne posty