Pudełko na czekoladki

Nadarzyła się okazja, aby komuś za coś podziękować :) Planowo miałam przygotować do czekoladek jakąś mini kartkę lub tag, ale kiedy pojawiły się przede mną słodkości - postanowiłam zrobić dla nich odpowiednie opakowanie.
Przyznam się, że z racji małej ilości czasu na przygotowanie pudełka, szukałam gotowego kursu w internecie. I albo słabo szukałam, albo zwyczajnie nikt jeszcze nie podzielił się swoim sposobem na opakowanie pudełka czekoladek. Owszem, kursów na opakowanie czekolady jest sporo. Jednak ja szukałam gotowca, nie chciałam tracić czasu na przeliczanie wymiarów ... straciłam więc czas na stworzenie własnej bazy pudełka :) Wykorzystałam znaną Wam pewnie metodę "prób i błędów", ale w końcu się udało. I pomyślałam sobie, że mogłabym się z Wami podzielić moją "tajemną wiedzą". To jak? Chcielibyście?! Przygotować Wam kurs krok po kroku?! :)
Pozdrawiam!
Sllonecznik

Komentarze

  1. ależ romantyczne pudełeczko!!! zachwycające!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sajcia jak zwykle na entuzjastycznym haju :P :D <3

      Usuń
    2. :D lubię takie entuzjastyczne przyjęcie moich tworów! :) dziękuję!

      Usuń
  2. Ej, świetne to jest! Strasznie podoba mi się dobór kolorów i wzorów <3

    Dawaj kurs i gotowca! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty