Pudełko na czekoladki - kurs

Zbliża się Dzień Edukacji Narodowej. Kwiaciarnie czekają zapewne zwarte i gotowe na klientów :) A gdyby tak dla odmiany podarować nauczycielowi czekoladki?! I to w niepowtarzalnym pudełku?! Takim jak to?
 Moje czekoladki mają wymiar 19,5 cm x 15,8 cm x 1 cm
Mam dziś dla Was bardzo prosty kurs na bazę takiego pudełka. To, jak je ozdobicie, zależy od Was. Jako że, mój synek należy w przedszkolu do grupy Biedronek, na moich pudełkach przysiadły właśnie biedroneczki. I to na dodatek w kropeczki :)
Zapraszam na kurs. Został przygotowany specjalnie dla Piątku Trzynastego. Jest to mój pierwszy kurs, być może nie ostatni ;) Dajcie znać jak wyszło. W razie pytań - jestem do dyspozycji :)
Pozdrawiam!
Sllonecznik

Komentarze

  1. Ooooooooo. Śkliczne te biedronki! W ogóle pomieszałaś kolekcje skandalicznie, a tak ładnie wyszło :) kurs obejrzę sobie w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, od razu skandalicznie :) a kurs jest prosty jak drut. miłego oglądania!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty