Zaległościowy misz-masz

Ja już nawet nie chcę sprawdzać kiedy opublikowałam poprzedni post. Podejrzewam, że wieki temu. Mam TYLE prac, których tu nie pokazałam, że szok! :) I w związku z tym, żeby Was nie zanudzać, samej się nie pogubić i nie pogrążyć w zaległościach - zrobię składaczka :) I od razu uprzedzam, że niektóre z tych prac wykonałam ponad rok temu .... także osobiście mam już co do nich zastrzeżenia estetyczne i "zdjęciowo-obróbkowe" ;) a niektóre nie nadawały się nawet do pokazania! o! taka jestem wybredna :)


ufffffffffffff... od razu lżej na mojej scrapowej duszy :) a i tak jeszcze sporo zostało do opublikowania ... ale to już na spokojnie i bardziej stopniowo ;)

Jeszcze się tylko na koniec pochwalę, że znów wygrałam wyzwanie w Dekoracyjnej Taśmie (chociaż podejrzewam, że nie chwaliłam się poprzednim wyróżnieniem przyborników --> klik!) Tym razem nagrodzili moje świeczniki :) Radocha nie z tej ziemi!!! :D

http://dekoracyjnatasma.blogspot.com/2016/06/wyzwanie-6-zabawa-z-dziecmi.html

Pozdrawiam!
Sllonecznik

Komentarze

Popularne posty