A po przerwie ...

... nie wiem od czego zacząć 😉 Przez ponad rok nie opublikowałam tu ani jednego posta. Co wcale nie znaczy, że przestałam tworzyć. Po prostu przerzuciłam się na szybszą formę publikacji prac w internecie (---> Instagram).
    Faktem jest jednak to, że miałam moment znużenia, przytłoczenia ilością DT i prac, które musiałam (a coraz mniej chciałam) wykonać. Na moje szczęście ten okres już za mną! Cieszę się też, że złożyło się to wszystko z momentem w moim życiu, w którym mam więcej czasu na tworzenie i rozwijanie pasji. Ochotę na blogowanie też mam jak widać :)
    Zbliża się rocznica powstania mojego bloga (w lipcu minie 8 lat!). I to co mi przyszło do głowy w związku z tym, to stare, poczciwe candy. Pamiętacie to jeszcze? Udostępnianie na blogach informacji o candy i te emocje - wylosują mnie czy nie?! 😀 Ciekawa jestem czy ktoś z obserwujących jeszcze tu w ogóle zagląda, sama dawno nie wchodziłam na blogi ... Jeśli tam jesteście, dajcie znać - pomyślę wtedy nad tym rocznicowym candy.
    I żeby nie zostawić Was tu z suchym wpisem, wrzucam pracę, którą przygotowałam na #scrap16chalenge




A tu 16 produktów, z których powstał wpis:


Pozdrawiam Was serdecznie!
Joanna

Komentarze

  1. Miło znów Cię widzieć :) Czas szybko biegnie, przychodza momenty przytłoczenia, ale dobrze, że minęło :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty