po spotkaniu z mistrzem

W miniony weekend miałam przyjemność wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez Enczę. Jej prace zachwycają mnie już od dłuższego czasu. I nie dość, że Ania jest bardzo miłą i przystępną osobą, to jej prace na żywo są jeszcze lepsze niż na fotkach! Wrażenia po warsztatach mam bardzo pozytywne. Udało mi się zrobić dwie kartki. Przy drugiej byłam już nieco zmęczona, straciłam wenę i siły, co myślę widać po kartce ;) Jednak nie chcę już w niej nic zmieniać. Kartki sfatygowały się nieco w podróży, ale i tak zostawię je sobie na pamiątkę spotkania ze scrapowym guru, także zupełnie mi to nie przeszkadza.
Z rozpędu o mało nie zapisałam się na kolejne kartkowe warsztaty u Enczy (6 kwietnia w Warszawie - Dni otwarte Scrap&Art). Jednak po dość krótkim przemyśleniu, stwierdziłam że wypadałoby nauczyć się czegoś nowego. Ostatecznie zapisałam się więc na warsztaty do Olgi "Kobiecy blejtramik, czyli media w scrapie dla każdego". W opcjach był tez pozytywnik z Enczą. Aczkolwiek pomyślałam sobie, że taki pozytywnik to swego rodzaju bardziej rozbudowana kartka, no a z obyciem z mediami u mnie krucho - będzie więc coś zupełnie nowego! Przy okazji zahaczę też o panel SMASH-owy. Mój Smash leży i kwiczy w szafce. Pora się za niego wziąć. Może po tym panelu dostanę rozpędu?! :)
Poza wspomnianymi warsztatami, ma też zaplanowany kolejny wypad do Warszawy - 8 czerwca. Mam nadzieję, że nic nie pokrzyżuje mi planów i uda mi się w tym roku uczestniczyć z Ogólnopolskim Zlocie Scrapbookingowym! Tym bardziej, że "zlotowa skarbonka" systematycznie się zapełnia :)

Komentarze

  1. Obie rewelacyjne, ale pierwsza zdecydowanie moj faworyt :D Taka nawet Ci enczowa wyszła :) No i raz jeszcze zazdroszczę tych warsztatów! ech, ech, ech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam, że trochę się na warsztatach zawiodłam. a może po prostu miałam za duże wyobrażenia o nich?! przede wszystkim było nas tam baaardzo dużo! ale tak czy siak polecam :) może ja po prostu miałam gorszy dzień :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty